Tuesday 27 September 2016

Anti-herpes 26






+

analizele lucha contra el virus del herpes 1/2 IgG IgM si mi-au iesit pozitive. 9 saptamani de Sarcina am. sunt probleme IgM Arata o infectie activa, nu stim daca Primara sau reactivata. reactivata Probabil, daca sunt crescute SI IgG. Trebuie neaparat sa cu vorbesti medicul tau. El cunoaste cazul tau cel mai bine si ITI poate recomanda ce sa esp. rar foarte, Infectia virala cu herpes se Transmite transplacentar, cel mai des se Transmite la grasa en momentul nasterii pe cale vaginala. Exista si cazuri en el cuidado de la cara de Dar transmiterea se en sarcinii timpul. Iar en aceste cazuri, uneori, lucrurile nu stau bebe chiar bine pentru. Dar, iarasi, nu Este obligatoriu ca sa bebe AIBA de suferit. Trebuie sa cu vorbesti medicul, numai el poate sa ITI spuna cuidado exacta sunt riscurile pentru tine si bebele tau. Sanatate multa - Daruind, FACEM lumea mai buna pe schimbarea FII se preocupan vrei sa o vezi en Lume - Mahatma Gandhi Buna, fetelor Sunt Noua pe foro si am gasit acest subiect Eu am pierdut doua sarcini Si La analizar mi-un iesit acest virus DUPA ambele pierdute sarcini Nu stiu daca acesta un fost Cauza opririi en evolutie un sarcinilor, dar stiu ca la prima Sarcina mi-un aparut pentru prima de datos de las Naciones Unidas del herpes foarte urat la buza (herpética virus de la punta 1) Si la cateva saptamani am pierdut Sarcina. La CEA de-a doua Sarcina, mi-nu am verificat IgM-ul înainte de un ramane Sí se pare ca aveam en continuare virusul. Sarcina un nu doua un evoluat deloc bine de la inceput. La prima Sarcina totul un fost bine, chiar nu un existat niciun motiv de ingrijorare Pana La aparitia acelui herpes Doame Ajuta sa nu fie probleme la Sarcina ta carmen 22. Vreau sa imi spui raspunsul Doctorului tau si Evolutia sarcinii cuento, te rog Eu Inca mai CAUT raspunsuri Acum mi-am facut analizele SI IgM-ul Este moño. Deci. ne Punem pe treaba :) buna, fetelor sunt insarcinata en 14 saptamani si mi-au iesit rezultatele analizelor de sange, cuidado sunt următoarele: Ac anti herpes 1 IgM - negativ Ac anti herpes 1 IgG - pozitiv. Stiti cumva daca e Problema pentru bebelus Dr. mea e plecata din tara si nu stiu la cinematografía sa sa apelez le interpreteze. En positivo, la Ac anti Toxoplasma, ATAT IgM IgG de gato si au iesit no reactivo. Va rog din suflet sa ma ajutati Multumesc anticipat Salutare fetelor si bine v-am gasit. ) Sunt insarcinata en 18 saptamanis SI am fost depistata cu herpes genital. S-gasit un IGM pozitiv pentru HSV2, mai exacta 1.369 IAR IGG 0,06. M-un surprins foarte tara acest rezultat deoarece nu am avut niciodata eruptii sau inflamatie. Am inteles ca Exista posibilitatea Totuşi sa nu se manifeste. Exista stiu ca sa posibilitatea se transmita la bebe. Como dori sa stiu daca voi v-ati confruntat cu asa CEVA. Am nevoie de cateva sfaturi. anticipat multumesc




No comments:

Post a Comment